Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Viclondonban-süketeknek

Haragszom egy kicsit a kozmondasokra... Csak egy kicsit. Epp csak annyira amennyire kurvaanyazunk ha megbasz az aram. Nem az elektromossag nyult hozzank ovatlanul, mi voltunk azok...de akkor is. Epp igy mukodik ez az emberek es a kozmondasok viszonya. Meggondolatlan hasznalat eseten jol beledvag , aztan johet az anyazas. Legyunk konkretak. A podcast ( www.viclondonban.podomatic.com) 12.epizodjanal irtam par mocskos kis sort Amy Whinehouse halalaval viccelodve, mire jott a hulye puffogas hogy : Halottrol jot vagy semmit. Had ne ismeteljem az akkori vitat... maradjunk annyiban hogy a szolasmondasokat keretik atfontolni... (Hitlerrol jot vagy semmit?) Hatalmas cerkamrol viccelodve kaptam neha: Amelyik kutya ugat, az nem harap! ( Massz csak at a keritesen a habzo szajjal ugato harcikutyahoz!) A sor vegtelen... Tudom. Nem kozmondas a hibas. Engem is az vett ra a podcast mellett az irasra, hisz azt mondtam magamnak: "-A kezed is jarjon, ne csak a szad!"

Friss topikok

  • viclondonban: Orulok ha ertekeled... Ezeken a koszos senkihazikon nem kell szepiteni:-) (2011.08.09. 20:37) Londoni allatok

Naphosszabbitasi ima

2011.08.18. 09:18 viclondonban

Tisztelt Uram!

Igen ott fenn.
Jaja, maga!! Nem, nem az angyalokhoz beszélek. Te!
Most mit lehet ezen nem érteni. Te vagy az Isten nem?
Ja? te nem is vagy... te Nő vagy?

És akkor Ő most hol van?
Hm. Tök jó.
És nem mondott semmit mikor jön majd vissza?
Fasza....

Na

szevasz.

...dee, eeesetleeeeg, lehet hogy Te is tudsz nekem segíteni!
nem lehetne valahogy intézni egy kis időt?
Ja-ja, úgy úgy.. a huszonnégyhez még mondjuk egy két órácskát.
Csak egy afféle huncutt ki csalás lenne.

?
Naaa!
Nem tudja meg senki.. csak
..Jóóóóvan, akkor nem.
Na szasz. léptem.

..Nadevárjácsak?!!!

És ha gyorsan leszopnál?
Jóvanna, neakadjál ki, csak vicceztembolondoztam. ha nem szeretsz, hát nem szeretsz...
igazad is van, mi a jó abban.
Különben is, most ahogy így elnézem, valószínüleg Te sem szopsz ügyesen...
JÓJÓJÓÓÓ!!! Nem kell úgy felháborodni.Ez van.
A legtöbben nem szopnak ügyesen..
különben sem vagyok az a szopatós típus...
Az nekem nuni nélkül nem az igazi.
Báááár,...

Na de hagyjuk is a témát.
léptem...

Istennek meg mond meg,...á, felesleges. Ő úgyis mindent jobban tud.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://viclondonban.blog.hu/api/trackback/id/tr223162040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása